אודות – המרכז לזכויות נכים

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

לעומת אוכלוסיות רבות אחרות, אוכלוסיית הנכים היא אוכלוסייה מגוונת למדי, אשר יכולה לכלול תחתיה את כל בני האדם בעולם, והיא לא מבדילה בין דת, גזע, או מין. אוכלוסיית הנכים כוללת באמת את כולם – החל מילדים קטנים, אנשים מבוגרים בני הגיל השלישי, ולמעשה, כל אדם אשר מחזיק בידיו בנכות כלשהי, אשר יכולה להתבטא מבחינת – שמיעה, ראייה, תפקוד הגפיים, וכיוצא בזאת.

במרכז לזכויות נכים תוכלו למצוא את כל מה שרלוונטי וחשוב עבור אוכלוסיית הנכים, ועבור שמירה ועמידה בזכויות שלכם. באתר המרכז לזכויות נכים, נמצאים מאמרים וכתבות נבחרות, אשר נכתבו על ידי עורכי דין ואנשי מקצוע הבקיאים ומכירים את התחום, זאת כאשר תוכלו למצוא מאמרים אשר עושים בענייני ביטוח לאומי, ועדות רפואיות לקבלת הטבות נכון מהמוסד לביטוח לאומי, כיצד ניתן לקבל פיצויים מחברות הביטוח השונות, ועוד מידע נוסף רלוונטי בנושא.

ייתכן שאתם לא יודעים, אך לנכים במדינת ישראל מגיעות זכויות רבות!

מדינת ישראל היא מדינה אשר פועלת על פי קווים מנחים של מדינת רווחה, כלומר, מדינה אשר דואגת לאזרחיה במגוון רחב של מישורים. הזכויות אשר ניתנות במדינת ישראל לנכים, הם זכויות אשר כוללות אלמנטים שונים, זאת לדוגמת אלמנטים כלכליים, אלמנטים חברתיים, ואלמנטים חינוכיים. זכויות הנכים במדינת ישראל עשויות להתבטא בצורות הבאות – קצבאות וקרנות גמלאות שונות, שירותים ומוצרים בעלות מסובסדת ונמוכה יותר, מתן שירותים רפואיים בחינם, שילוב בעבודות, פעילויות פנאי, וכיוצא בזאת. המרכז לזכויות הנכים מעמיד כיום קשת רחבה של אנשי מקצוע ומומחים שנמצאים במרכז על מנת לסייע לכם, זאת לדוגמת עו"ד ראובן אשכנזי.

עו"ד ראובן אשכנזי

עו"ד ראובן אשכנזי הינו מייסד את המרכז לזכויות הנכים בישראל. עורך דין מהוותיקים בישראל בתחום זכויות הנכים, זאת כאשר הוא מחזיק בידיו עשרות שנים של ניסיון בתחום. אם הפרו את זכויותיכם או שאתם לא בטוחים מה הזכויות שלכם, זה הזמן לפנות לאשכנזי שיסייע לכם בתהליך הכל כך מורכב ולא פשוט הזה. אתם בידיים טובות.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!