השימושים הנפוצים ביותר במכשירי שמיעה למבוגרים

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

מכשירי שמיעה למבוגרים הם שוק צומח ככל שיותר ויותר אנשים חיים יותר. יש גם ביקוש הולך וגובר למכשירי שמיעה במקום העבודה. תעשיית מכשירי השמיעה מתרחבת בקצב מהיר בעזרת טכנולוגיה כמו אלחוטית, בלוטות' ו-Wi-Fi.

להלן כמה מהשימושים הנפוצים ביותר במכשירי שמיעה:

  •  משתמשי מכשירי שמיעה יכולים להשתמש בהם כדי לתקשר עם בני משפחתם וחברים שאינם סובלים מלקויות שמיעה.
  • ניתן להשתמש בהם גם כדי להאזין לטלוויזיה או לסרטים בביתם מבלי להפריע לאחרים בביתם.
  • ניתן להשתמש בהם גם בזמן שהם ישנים כדי שיוכלו לשמוע טוב יותר כשהם מתעוררים בבוקר.

מכשירי שמיעה זמינים כעת באופן נרחב עבור מבוגרים הסובלים מאובדן שמיעה. במאמר זה נדון ביתרונות השימוש במכשירי שמיעה, בסוגי מכשירי השמיעה הזמינים וכיצד ניתן להשתמש בהם. מכשירי שמיעה זמינים כעת באופן נרחב עבור מבוגרים הסובלים מאובדן שמיעה. מכשירים אלו עוזרים לאנשים לשמוע טוב יותר ומאפשרים להם לשמוע שיחות עם חברים ובני משפחה מבלי לאמץ את אוזניהם. ישנם שני סוגים של מכשירי שמיעה – מאחורי האוזן (BTE) ו-In-the-Ear (ITE). BTEs יושבים על גבי האוזן בעוד ITEs נכנסים לתוכה. יש גם סוג שלישי – היברידי שיש בו גם BTE וגם רכיב ITE.

מכשירי שמיעה זמינים

במאמר זה נדון ביתרונות השימוש במכשירי שמיעה, בסוגי מכשירי השמיעה הזמינים וכיצד ניתן להשתמש בהם על מנת לשפר את איכות החיים של האדם. מבוגרים עם אובדן שמיעה יכולים להשתמש במכשירי שמיעה כדי לשפר את השמיעה שלהם. התקנים אלה לובשים בדרך כלל באוזן ומספקים הגברה של צליל. מכשירי שמיעה מועילים מאוד לאנשים שמתקשים להבין שיחות בסביבות רועשות כמו מסעדות, קונצרטים ומסיבות. הם גם עוזרים לאנשים עם טינטון או היפראקוזיס, שהוא מצב הגורם לצלצולים עזים או לקולות זמזומים.

מכשיר שמיעה קטן הוא מכשיר שמיעה שניתן ללבוש באותו אופן כמו זוג משקפי שמש. מכשירי שמיעה מגיעים בשתי צורות: מאחורי האוזן ובתעלה. מכשירי עזר מאחורי האוזן הם הסוג הנפוץ ביותר מכיוון שהם נוטים פחות ליפול והם אינם דורשים ניתוח כדי להתאים אותם. מכשירי שמיעה קטנים אלו יכולים לשמש אנשים עם אובדן שמיעה קל עד בינוני בלבד, או על ידי אנשים ללא אובדן שמיעה כלל. ניתן להשתמש במכשיר שמיעה קטן כדי לשפר את השמיעה למי שאיבד את שמיעתם עקב זקנה או מחלה. מכשיר זה אינו מיועד להחליף מכשיר שמיעה בגודל מלא, אך הוא יכול לשמש כמכשיר משני למי שזקוק להגברה נוספת. מכשיר שמיעה קטן הוא מכשיר המסייע לאנשים עם אובדן שמיעה קל עד בינוני. הוא תוכנן כך שיתאים מתחת לאוזן ויכול להיות קטן כמו קופסת גפרורים או גדול כמו חפיסת קלפים. המכשיר מזהה קול ומגביר אותו, כך שהוא יכול להישמע על ידי מי שלובש את המכשיר. יש לו גם מיקרופון חיצוני לקליטת רעשי רקע.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!