זכויות רפואיות במקרה של שלבקת חוגרת

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

האם אתם יודעים כי מגיעות לכם זכויות רפואיות במקרה של שלבקת חוגרת? רוב האנשים אינם מכירים לעומק את הזכויות המגיעות להם מתוקף החוק במדינת ישראל. הבעיה שנוצרת היא שאנשים שחולים במחלה, אינם מממשים את מלוא הזכויות המגיעות להם. עשינו לכם רשימה של כל הזכויות הרפואיות במקרה של שלבקת חוגרת, כך לא יהיו לכם סימני שאלה. כמובן שאם תרצו לקבל עוד מידע כל מה שיהיה עליכם לעשות זה להיכנס לאתר medico. באתר תמצאו את כל המידע הנחוץ לכם על מנת לממש את זכויותיכם הרפואיות בכל סיטואציה שהיא.

 

מה זה שלבקת חוגרת?

עוד לפני שנעסוק בנושא של זכויות רפואיות במקרה של שלבקת חוגרת – חשוב שתבינו מה זה. יש כאלה שלא מכירים את המחלה או כאלה שחושבים שהם מכירים אך לא במדויק. מדובר על מחלה שנגרמת כתוצאה מנגיף ההרפס, אותו נגיף שכולנו מכירים. המחלה הראשונית של השלבקת החוגרת היא אבעבועות רוח שמופיעה בדרך כלל בגיל צעיר. במקרה שבו מופיע שוב אבעבועות רוח בגיל מבוגר, השם של המחלה נקרא שלבקת חוגרת. כך שהתסמינים הם בדיוק אותם התסמינים כמו אבעבועות רוח כפי שכולנו מכירים אותן. חשוב לשים את האצבע על ההבדל בין אבעבועות רוח לבין שלבקת חוגרת שמופיעים בשלבים שונים. אז מה מגיע לכם מתוקף הזכויות הרפואיות שיש לכם?

 

מדוע מופיעה שלבקת חוגרת?

כמו כל מחלה אחרת יכולות להיות המון סיבות שונות שיביאו להתפרצות המחלה. מה שאתם צריכים לעשות זה להיות עם האצבע על הדופק לגבי התסמינים השונים. הסיבה להופעת שלבקת חוגרת היא נגיף ההרפס כמו שכבר אמרנו לכם לפני כן. ילדים שחלו באבעבועות רוח עלולים לחלות בשלב מתקדם גם בשלבקת חוגרת. הנגיף נמצא רדום בתוך הגוף, בכל רגע הוא עשוי לפרוץ ללא כל הכנה מוקדמת. כך שלא באמת צריך להיות טריגר מסוים להופעת המחלה הזאת כמו הופעת מחלות אחרות. אם חליתם בתור ילדים באבעבועות רוח, קחו בחשבון כי אתם נמצאים בקבוצת סיכון. האם יש סיבה מיוחדת לדאוג מהמחלה הזאת?

 

האם צריך לדאוג משלבקת חוגרת?

ברוב המקרים שלבקת חוגרת עוברת ללא בעיות מיוחדות, כאלה שצריך לשים אליהן לב. כל מה שיהיה עליכם לעשות זה רק להתמודד עם הכאבים שעשויים להיות לא נעימים. אך בפועל לא מדובר על מחלה מסכנת חיים או כזאת שתצריך מכם טיפולים מיוחדים. נדגיש כי יכולים להיווצר סיבוכים, אך מדובר על מצבים מאוד נדירים, כאלה שלא קורים לרוב. עם טיפול אנטיביוטי מתאים תוכלו לראות תוך מספר ימים או שבועות את השיפור המיוחל. בו בזמן הסיכון לסיבוכים במחלה עולה עם הגיל, לפיכך בגיל מבוגר חובה להיות במעקב. בעוד בגיל צעיר עוברים את המחלה מבלי שיהיו מצבים לא נעימים.

 

מהן הזכויות הרפואיות לחולים במחלה?

כל עוד המחלה עוברת בצורה קלה, החולים לא זכאים לקבל זכויות רפואיות מיוחדות. אך במקרה שבו מדובר על הגרסה הקשה של השלבקת החוגרת, יש סיכוי לקבל זכויות מיוחדות. אנו מדברים על זכויות מיוחדות מטעם הביטוח הלאומי, כאלה שיאפשרו המשך שגרה תקין. הזכויות יכולות להיות קצבת נכות ואחוזי נכות בשלב מסוים, כל עוד השלבקת החוגרת מונעת שגרה מלאה. הכאבים של המחלה בגרסה הקשה שלה עשויים להיות כאלה שיקשו עליכם לתפקד באופן רגיל. מהסיבה הזאת המדינה מבינה כי ישנה חשיבות לתת זכויות רפואיות מיוחדות לכל אותם אנשים שחולים במחלה. חושבים שמגיע לכם לקבל זכויות מיוחדות? בואו לבדוק זאת עם המומחים.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!