טיפול בכאב באמצעות קנאביס רפואי

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

חלק גדול מן המטופלים אשר סובלים מכאבים חזקים פונים אל האפשרות של טיפול בכאב באמצעות קנאביס רפואי לאחר ניסיונות חסרי הצלחה להפחית את הכאבים הקשים מהם הם סובלים על ידי שימוש בכדורים לשיכוך כאבים אשר מיועדים לכאבים שנגרמו כתוצאה ממגבלות אורטופדיות שונות, מגבלות נוירולוגיות או ראומטולוגיות, כמו כן ישנם מטופלים אשר פונים אל טיפול בכאב באמצעות קנאביס רפואי לאחר שמחלת הסרטן הקשה גרמה להם לצלקות כימיות או צלקות כירורגיות שגורמות להם לכאבים.

 

נמצא כי השימוש בקנאביס רפואי עוזר בצורה משמעותית לחולים אשר סובלים מכאבים חזקים ותופעות הלוואי השליליות של הקנאביס אינן משמעותיות וקשות כלל. מטופלים רבים בכל רחבי העולם מספרים כי השימוש בקנאביס מקל על הכאבים שלהם באופן משמעותי, תופעות הלוואי של התרופות יורדות גם הן, כמו כן מטופלים מספרים כי רמת ההתמכרות שלהם למשככי כאבים ירדה, מצב הרוח שלהם השתפר, התיאבון שלהם השתפר, התחושה הכללית שלהם השתפרה וגם הסיבולת הפיזית והנפשית שלהם השתפרה.

לכל זה מוביל השימוש בקנאביס רפואי שבסופו של דבר מאפשר למטופלים לנהל חיים תקינים הרבה יותר ממה שהכירו עד לפני שהתחילו להשתמש בקנאביס רפואי.

 

כיצד ניתן לקבל רישיון לקנאביס רפואי?

 

במדינת ישראל קיימות שתי דרכים אשר באמצעותן ניתן לקבל רישיון לקנאביס רפואי:

 

  • הדרך הראשונה היא על ידי קבלת רישיון לקנאביס ממשרד הבריאות. זו גם הדרך הנפוצה ביותר לקבלת רישיון לקנאביס במדינת ישראל.

 

  • הדרך השנייה היא על ידי קבלת מרשם לתרסיס המבוסס על קנאביס, זוהי תרופת הקנאביס היחידה שניתן לקבל אותה דרך התזה לתוך הפה. תרסיס זה נקרא "סטיבקס" והוא מיוצר תחת תהליך קפדני ומבוקר ביותר תוך כדי שמירה על תנאים מחמירים מאוד.

 

ישראלים רבים זכו לקבל רישיון לקנאביס רפואי על מנת להקל על הכאבים הקשים מהם הם סובלים. לפני שמשרד הבריאות מאשר למטופל לקבל רישיון לקנאביס רפואי, קודם כל צריך לבדוק כי המטופל כבר התנסה בכל האפשרויות האחרות וכולן לא הצליחו לעזור לו להתמודד עם הכאבים מהם הוא סובל.

 

קנאביס רפואי – על מה אנחנו מדברים?

 

לאלו מכם שאינם יודעים מה זה קנאביס רפואי, אנו נסביר מיד.

כאשר אנו מדברים על קנאביס רפואי אנחנו למעשה מדברים על פרח, שמן או שמא מיצוי מסוים של צמח הקנאביס. ניתן לקבל קנאביס רפואי על ידי מרשם של רופא ותוך כדי מעקב אחר מצבו הרפואי של המטופל אשר מקבל את הקנאביס בעקבות מחלה מסוימת ממנה הוא סובל או בעקבות בעיה בריאותית כלשהי ממני הוא סובל.

ישנם מקרים בהם מטופלים פונים למרפאת כאב על מנת לקבל טיפול לכאבים מהם הם סובלים, בחלק מן המקרים הרופא במרפאת הכאב ממליץ על שימוש בקנאביס רפואי כדי להקל על כאבים.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!