כך תבחרו כסא גלגלים שיעשה את העבודה

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

אם מסיבה כזאת או אחרת נדרשתם לרכוש כיסא גלגלים בוודאי מצאתם אפשרויות רבות. ההיצע הרב של הדגמים ושל הסגנונות עלול לגרום לכך שתמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד. אך לפני שאתם מרימים ידיים, מוטב כי תנסו להגיע הכי מוכנים שרק אפשר. יש כל מיני צעדים שונים שתוכלו לבצע אותם על מנת לבחור את הכיסא המושלם. כסא גלגלים אמור להיות כזה שישרת את האדם שיושב עליו, כך שהוא מתאים לו כמו כפפה ליד. אלה הם הדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון בבואכם לבחור כסאות גלגלים עבור אדם כזה או אחר.

 

הכירו את כל האפשרויות הקיימות

על מנת שתוכלו לבחור כסא גלגלים אחד יהיה עליכם להכיר את כל האפשרויות הקיימות. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה שהם מכירים את כל האפשרויות, אך המציאות שונה בתכלית. ברגע שתהיה לכם היכרות עם האפשרויות שעומדות על הפרק, תוכלו לתאר לעצמכם איזה אפשרות היא הנכונה לכם. הרי לכל אדם מתאים כיסא גלגלים שונה, זוהי הסיבה שבגללה אינכם יכולים לבחור סתם אפשרות. אם לא תבחרו את האפשרות המושלמת, התועלת מאותו כיסא גלגלים תהיה פחותה בהרבה. לכן תעשו שיעורי בית עוד לפני שאתם מכניסים את עצמכם אל תוך המקום הזה. תוכלו לבחון באינטרנט או בכל מקום אחר את כל האפשרויות הקיימות. מיד אפשרות אחת מבין האפשרויות שנמצאות על הפרק תראה לכם כטובה ביותר.

 

התאמה בין הכיסא לבין מבנה הגוף

ישנה חשיבות עליונה להתאים בין הכיסא לבין מבנה הגוף של האדם שאמור לשבת עליו. לכל אדם יש מבנה גוף שונה, ולכן לכל אחד יתאים כסא גלגלים אחר. ברגע שתתאימו בין מבנה הגוף לבין הכיסא עצמו תוכלו להבטיח ישיבה נוחה עליו. לא תגיעו למצב שכעבור תקופת זמן קצרה יהיה עליכם להחליף אותו בכיסא גלגלים אחרים. אם מדובר על ילד קטן יחסית, קחו בחשבון כי מבנה הגוף אמור להשתנות. תמיד טוב לקחת כיסא קצת יותר גדול על מנת למנוע מצבים של חוסר התאמה. כמובן שתמיד תהיה לכם את האופציה בעתיד לרכוש כיסא חדש.

 

תבחרו כיסא שמתאים לסביבה

תזכרו כי כסא גלגלים לא אמור לשמש את מי שמשתמש בו רק בחוץ. יש כאלה שישתמשו בכיסא הגלגלים גם בתוך הבית על מנת להתנייד מנקודה לנקודה. לכן יהיה עליכם לוודא כי הוא מתאים גם לסביבה הביתית, ולא רק לסביבה החיצונית. מראש יהיה עליכם לקחת מידות, ולהבין בדיוק מה יהיו המגבלות. ברגע שתהיה לכם תשובה מה יהיו המגבלות, תדעו איזה כיסא יהיה המושלם ביותר. לא בכל יום אתם רוכשים כיסא גלגלים, ולכן חובה להתכונן לכל סיטואציה שהיא. הרי לא תרצו לחזור בעתיד שוב על אותה הפעולה בדיוק.

 

תנסו לדאוג גם לעצמכם

אז מה הקשר שלכם לכיסא הגלגלים שאתם רוכשים לאדם עם מוגבלות? ככל הנראה אתם או בני משפחה אחרים יהיו אלה שיצטרכו לסחוב את הכיסא. אתם תרצו לדעת כי הכיסא יהיה קל לסחיבה, כך שהוא לא יגביל אתכם יתר על המידה. הרי אם הכיסא לא יהיה נוח לסחיבה, זה עלול למנוע מכם לצאת איתו החוצה. לא פעם תמצאו את עצמכם במצב שבו תרצו לקחת את בן המשפחה שמתנייד עם הכיסא לכל מיני מקומות שונים. כסא גלגלים חייב להיות כזה שתוכלו בקלות לסחוב אותו לכל מקום שאליו תרצו להגיע. כך האדם שנמצא על הכיסא לא באמת ירגיש את המוגבלות שלו בכל מה שקשור לטיולים באזורים שונים.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!