מה אתם צריכים לדעת על ביטוח בריאות פרטי?

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

לאורך הזמן יכולות לצוץ להן כל מיני בעיות רפואיות שונות שדורשות מענה מורכב. במקרים כאלה ביטוח הבריאות מטעם קופת החולים לא באמת יספק את הסחורה. דווקא כאשר יהיה לכם חשוב להשתמש בביטוח הבריאות, לא באמת תוכלו להשתמש בו. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים דואגים לעשות לעצמם ביטוח בריאות פרטי שמכסה מקרים נוספים. מי שלא עושה ביטוח בריאות בהתאמה אישית עלול למצוא את עצמו יוצא קירח מכל הכיוונים. בכל מה שקשור לבריאות שלכם אתם לא באמת יכולים לקחת סיכונים.

 

מה מכסה ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח בריאות פרטי מכסה ברוב המקרים את מה שהביטוח הרגיל לא מכסה. תוכלו לבקר אצל רופאים מומחים מבלי שהם יהיו משויכים לקופת חולים כזאת או אחרת. תוכלו לעבור טיפולים שונים במימון משמעותי טיפולים כמו אקג או כל טיפול אחר. תהיה לכם אפשרות לקבל תרופות שלא נמצאות בתוך סל הבריאות. במקרים חריגים אפילו תוכלו לעבור ניתוח בחו"ל כי חלק מהניתוחים בארץ יכולים לקחת זמן. את כל הדברים האלה מכסה ביטוח הבריאות הפרטי בשונה מביטוח הבריאות הרגיל.

 

מתי לעשות את ביטוח הבריאות הפרטי?

אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדעת מה עלול לקרות בעוד שנה או שנתיים. לצערנו גם ילדים קטנים יכולים למצוא את עצמם מתמודדים עם כל מיני בעיות בריאותיות שונות. אי לכך ובהתאם לזאת ביטוחי בריאות פרטיים צריכים להיות קיימים מגיל צעיר ככל האפשר. כך תוכלו להיות בטוחים כי אף פעם לא יתפסו אתכם כאשר אתם לא תהיו מוכנים. כמובן שבגיל מבוגר השימוש בביטוח הבריאות יהיה שימוש תדיר בהרבה. עם זאת אסור לשכוח כי משתמשים בביטוחי הבריאות כמעט תמיד מכל מיני סיבות שונות. אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי על מנת לעשות ביטוח בריאות שכזה.

 

כמה עולה ביטוח בריאות פרטי?

אחת מהסוגיות החשובות ביותר שיעסיקו אנשים רבים היא סוגיית המחיר. הרי לא תרצו לשלם סכום גבוה בכל חודש על ביטוח בריאות שתשתמשו בו אחת לתקופה. אך עדיין עליכם לזכור כי ביטוח הבריאות הפרטי נועד על מנת למנוע מכם לשלם ביוקר על טיפולים אחרים. יכול להיות כי בדיקת אקג תעלה לכם מאות שקלים אם לא יהיה לכם כיסוי מתאים מחברת הביטוח. עם זאת המחיר הוא לא תמיד גבוה, הוא מותאם לפי המצב הבריאותי שלכם. לרוב מדובר על כמה עשרות שקלים לחודש באופן קבוע.

 

היכן כדאי לסגור ביטוחי בריאות פרטיים?

יש לא מעט חברות ביטוח שונות שיציעו לכם לסגור דרכן ביטוח בריאות פרטי. אנו מציעים לכם לשמוע חוות דעת ממבוטחים שונים על כל חברות הביטוח שעשויות לעניין אתכם. מוטב לסגור את הביטוח מחברת ביטוח מנוסה ומיומנת כזאת שתספק לכם שקט. הרי לא תרצו לשים את הבריאות שלכם בידיים של חברת ביטוח שאין לה ניסיון או שאינכם מכירים אותה. מעבר לכך תוכלו לבחון את המחירים ואת הכיסויים השונים שכל חברת ביטוח מציעה. הכי חשוב שתסגרו את הביטוח בחברת ביטוח שלא תשאיר לכם שאלות פתוחות. חברת הביטוח אמורה לענות על כל השאלות השונות לפני שתעשו צעד כזה או אחר.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!