מוקדנים ושירותי לקוחות בכל הארץ

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

אם גם לכם לא פשוט למצוא מוקדנים ושירותי לקוחות מתחומים שונים בעירכם או בכל הארץ, תדעו לכם שאתם לא לבד. המוני אזרחים וצרכנים, ובעיקר המבוגרים שבינינו, מתקשים יום יום למצוא את מספר הטלפון או הכתובת של נותני שירות, מוקדנים של מוסדות ציבוריים שירותי לקוחות של חברות וארגונים. מבלי שיהיה לנו מקום אחד בו מרוכזות כל הכתובות, מספרי הטלפון ואם אפשר גם פרטי התקשרות נוספים כמו וואצאפ עסקי או אימייל, החיים שלנו יהיה טיפה יותר מסובכים.

 

הפתרון המושלם לתושב ולצרכן

לזה יש פתרון – האתר שירות בקליק הינו אתר המאגד בתוכו אלפי מספרי טלפון, כתובות, מייל ועוד פרטי התקשרות רבים ואחרים של כל מוסד ציבורי, שירות לקוחות או ספקי שירות בכל הארץ! צריכים ליצור קשר עם שירות לקוחות בר הפצה? מוקד השירות של חברת האשראי שלכם? בן רגע תמצאו את זה כאן. הקץ לתסכולים ולחיפושים, כי עכשיו יש לכם מהיכן לקבל את המידע הכל כך נחוץ!

 

מה באתר?

באתר שירות בקליק יש חלוקה ברורה של שירותי לקוחות ומוקדי סניפים של גופים ציבוריים ופרטיים לפי קטגוריות. לכל קטגוריה יש אייקון גדול ובולט, כך שאין לכם שום סיבה להתבלבל. בכל קטגוריה תגיעו לרשימה ארוכה של נותני שירות בתחומים שונים, לפי אותו תחום שבחרתם, ומשם תחברו את החברה הנכונה או הסניף הספציפי.

לרוב החברות והעסקים יהיה דף משלו המכיל את כלל פרטי ההתקשרות הזמינים שלו, למשל העמוד של שירות לקוחות בר הפצה – שם יופיע מספר טלפון, כתובת ומיקום עדכניים, וייתכן ויופיעו גם פרטים נוספים כגון כתובת אימייל, מספר וואצאפ עסקי, עמוד פייסבוק ועוד.

 

כיצד לבקש שירות בצורה יעילה?

גם כאשר יש לכם את פרטי ההתקשרות של אותה חברה ממנה אתם צריכים שירות לקוחות, למשל שירות לקוחות בר הפצה, לא תמיד קל ליצור איתם קשר וגם כאשר זה קורה הוא לא תמיד יעיל. לוקח המון זמן עד שעונים לכם בטלפון, כאשר משאירים אותכם להמתין ולהתייבש על הקו דקות ארוכות עד ייאוש. גם כשכבר מישהו אנושי עונה, יש קצר בהתקשרות ביניכם והם לא ממש מצליחים לסייע לכם בדרך בה אתם מצפים.

לכן, ייתכן ודרכים אחרות יהיו הרבה יותר יעילות בקבלת עזרה – פניה באמצעות אימייל או הודעת וואצאפ למספר העסקי של החברה, ייתכן ומענה אוטומטי של הבוט יהיה יעיל יותר ויפנה אתכם אל הגורם הרשמי שמתעסק עם אותה פניה.

 

מוצאים כאן את כל הפרטים בשבילכם

מלבד דרכי התקשרות עם ארגונים וחברות, באתר שירות בקליק ניתן לדלות מידע רב על עסקים וחברות. למשל, אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ארגונים ועמותות ללא מטרות רווח, אפשר למצוא את זה כאן. רוצים לשמוע על מצע של מפלגות או מטרות ופעילויות של ארגונים? כל הפרטים נמצאים כאן באתר שירות בקליק.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!