עורך דין רשלנות רפואית – מוטי ארד – הדרך שלכם להצלחה

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

עבודתם של הצוות הרפואי על כל גווניו היא עבודה מקודשת, ואכן, אין שום ספק שכל אדם הבוחר לעסוק בתחום זה מונע מתוך תחושת שליחות עמוקה; מדובר במקצוע קשה הגובה מחיר גבוה מן החיים האישיים, ואין להטיל ספק בטוהר הכוונות של כל צוות רפואי שהוא. ובכ"ז, עדיין יכולים להיות מקרים של רשלנות רפואית המצריכים פנייה להליך משפטי וזאת על מנת לקבל פיצוי הולם בעבור הנזק שנגרם לכם, בין אם נפשי, גופני או כלכלי. פנייה לעורך דין רשלנות רפואית – מוטי ארד מבטיחה בחינה מקצועית של המקרה על כל התרחישים האפשריים בו, וזאת על מנת להביאכם להצלחה בתיק המשפטי.

 

באילו מקרים יש לפנות לעורך דין רשלנות רפואית – מוטי ארד?

רשלנות רפואית, לצערנו, היא נפוצה יותר ממה שהיינו רוצים לחשוב, והכותרת "רשלנות רפואית" טומנת בחובה עשרות אם לא מאות מקרים שקרו בעבר ובעלי פוטנציאל לקרות בעתיד. כאשר ניתן למטופל טיפול רפואי או שירות שסטה מן הסטנדרט של מיומנות רפואית וסטייה זו גרמה לנזק רפואי, נפשי, פיזי או כלכלי, מכאן שהיא יכולה להיחשב כמקרה של רשלנות רפואית. כאשר המקרה ייבחן בבית המשפט יש להביא סימוכין ותימוכין מרופאים מומחים המתמחים בנושא, נהלים של משרד הבריאות וארגונים רפואיים מקצועיים וכן הוכחות מן הספרות המקצועית שהטיפול הרפואי לא בוצע כהלכה. על עורך הדין להיות בקיא בתחומים השונים ולהכיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת להביאם כמביעי חוות דעת, וזאת על מנת להוביל אתכם להצלחה. לרשלנות רפואית ישנן השלכות שיכולות לגרום לנכות, לעוגמת נפש, כאב וסבל, תסכול, אובדן כושר עבודה ובמקרים קיצוניים אף למוות. על הרופא המטפל לא להעניק טיפול רפואי בלבד, אלא על כתפיו מונחת האחריות לתת את האבחון המיטבי, לבחירת הליך רפואי מתאים, למעקב אחר הבדיקות והטיפול, למעקב אחר התאוששות המטופל וכד'.

 

מקרים נפוצים המגיעים לפתחו של עורך דין רשלנות רפואית – מוטי ארד

מקרים רבים של רשלנות רפואית הגיעו לפתחו של עו"ד רשלנות רפואית – מוטי ארד ולפניכם מספר דוגמאות וזאת על מנת להבין האם המקרה שלכם מצריך פתיחה בהליך משפטי:

  • טיפול רפואי שגוי
  • מתן תרופות במינון גבוה או נמוך מידי
  • ליקויים במעקב הרפואי
  • איחור באבחון של מחלה קשה או אבחון שגוי
  • מרשם של תרופה שאינה מתאימה למטופל
  • לקיחת החלטות רפואיות ללא ההסכמה של המטופל
  • פגיעה לא סבירה במהלכו של הליך ניתוחי פשוט
  • ביצוע של טיפול פולשני שלא לצורך ועוד

אלפי תביעות מוגשות בישראל מידי שנה באמצעותם של עורכי דין העוסקים ברשלנות רפואית וממוצע הפיצויים יכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים ואף יותר. סקרים שונים של חברות הביטוח, משרד הבריאות וקופות החולים הצביעו על כך שמידי שנה משולמים כרבע מיליארד שקלים בגין תביעות מסוג זה.

למידע נוסף ליחצו – עו"ד רשלנות רפואית

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!