דירות למכירה: איך תמכרו את הדירה במהירות?

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

הגעתם להחלטה למכור את הדירה הנוכחית? מוטב כי תכירו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם למכור את הדירה בשיא המהירות. יש כאלה שלא יכולים להמתין זמן רב, וחשוב להם למכור את הדירה תוך זמן קצר. זה שאתם מוכרים את הדירה במהירות זה לא אומר שאתם צריכים להתפשר על הסכום שתקבלו. דירות למכירה נמכרות במהירות כל עוד פועלים על פי מספר פרמטרים חשובים מאוד. הם הפרמטרים שיכולים לעשות את ההבדל בין מכירה מוצלחת לבין מכירה פחות מוצלחת. תזכרו כי לפניכם היו עוד לא מעט אנשים באותו המצב, והם הצליחו למכור את הדירה מבלי לבזבז זמן יקר.

 

תפרסמו את הדירה בכל הפלטפורמות

דירות למכירה מפרסמים בכל הפלטפורמות השונות מבלי שיהיה הבדל או הפרדה. ברגע שאתם מפרסמים את הדירה בכל מיני פלטפורמות שונות יהיה לכם קל יותר להגיע לאנשים שונים. אל תהיו נעולים על פלטפורמה אחת בלבד כי זה יוביל לחשיפה מוגבלת של הדירה. כיום עומדות לרשותכם הרבה מאוד פלטפורמות לפרסום הדירה. ככל שתתנסו ביותר מהן, כך תוכלו להגדיל את הסיכוי למכירת הדירה. אחרי הניסיון האישי שלכם תוכלו לדעת בפעם הבאה באיזה פלטפורמה שווה לכם להתמקד. אך לא מן הנמנע כי עד הפעם הבאה כבר יהיו פלטפורמות חדשות לגמרי. אל תגבילו את עצמכם כי הגבלות מהסוג הזה עלולות למנוע מכם למכור את הדירה במהירות.

 

תתנהלו בנעימות מול הקונים הפוטנציאליים

מצאתם קונים שיכולים להיות הקונים הפוטנציאליים של הדירה? זה בהחלט צעד משמעותי אל עבר מכירת הדירה. אך גם דירות למכירה בשלב הזה עלולות להיות כאלה שלא נמכרות במהירות. זה שמצאתם קונים שנראים לכם מעולה זה לא אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה. אנו מציעים לכם להתנהל בצורה נעימה מול הקונים, בטח כאשר אתם רוצים לזרז את העסקה. הרי אם הם לא ירגישו בנוח, יכול מאוד להיות שהם פשוט ירדו מהעסקה. במצב כזה תמצאו את עצמכם חוזרים בדיוק לנקודת ההתחלה. לכן אנו מציעים לכם לגלות אמפטיה כלפי הקונים, בטח כאשר אתם צריכים אותם לא פחות ממה שהם צריכים אתכם.

 

אל תהיו נעולים על המחיר שדרשתם

המחיר של דירות למכירה נקבע בהתאם לפרמטרים שונים שמשתנים כל הזמן. אך בכל זאת אנו מציעים לכם שלא להיות נעולים על מחיר מסוים שאותו אתם רוצים לקבל. ברגע שלא תהיו מוכנים לשמוע הצעות, זה יביא אתכם לסיטואציה שלא תרצו להיות בה. מדובר על סיטואציה שבה תתקשו מאוד למכור את הדירה בזמן שקבעתם לעצמכם. אנו מציעים לכם להיות גמישים במידת הצורך, מול הקונים הרציניים שמראים עניין. אנו מדברים על קונים שאתם רואים שהם רציניים מאוד, לא כאלה שרק מתעניינים לגבי רכישת הדירה. פשרה במקום הנכון תאפשר לכם לקבל מחיר מעולה, וגם למכור את הדירה במהירות.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!