מצבר שנפ: הפופולארי ביותר כיום עבור הקלנועית שלכם

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

אם יש לכם קלנועית, אתם בוודאי יודעים כי אחד הרכיבים החשובים ביותר בקלנועית שלכם הוא המצבר. רק כאשר המצבר תקין, הקלנועית יכולה למלא את הייעוד שלה בצורה תקינה. יחד עם זאת, מצבר של קלנועית הוא לא מצבר של רכב רגיל וחשוב מאוד להכיר את סוג המצבר המתאים לכל קלנועית וכן, כיצד לבחור אותו בצורה נכונה, על מנת שהוא יענה על הייעוד שלו לאורך זמן רב.

מצברי פריקה עמוקה- במה מדובר?

כאשר מעוניינים לרכוש מצבר לקלנועית לרוב נתקלים במושג פריקה עמוקה. מדובר על מצבר שמתאים לקלנועיות. קלנועיות הן כלי רכב שמשמש את אוכלוסיית הגיל השלישי אשר מתקשה להתנייד ממקום למקום או אנשים אשר סובלים מפגיעה ביכולת התנועה העצמאית שלהם, גם בגילאים צעירים יותר.

מצברי פריקה עמוקה הם מצברים אשר ניתן להטעין אותם מחדש כאשר הם מתרוקנים. חשוב מאוד להבין כי ככל שמשתמשים במצבר המדובר יותר, כך פרק הזמן שבין הטעינה לבין ההתרוקנות של המצבר יהיה קצר יותר וכך גם יפחת טווח הנסיעה של הקלנועית. הסיבה לכך היא שרמת החומציות של הנוזלים המצויים בתוך המצבר יורדת ועל כן, הפריקה הופכת להיות מואצת באופן יחסי לאחר כשנה וחצי של שימוש. אם משתמשים בקלנועית באופן אינטנסיבי ביותר, כבר לאחר שנה של שימוש ניתן להבחין בתופעה המדוברת.

ניתן לומר כי המצברים המתאימים ביותר לקלנועיות מבחינת הנתונים הטכניים שלהם הם: מצברים עם 12 וולט ו70 אמפר שעה, 73 אמפר שעה או 12 אמפר שעה.

למה כדאי לבחור במצברי וולט עבור קלנועית?

כאשר מדובר על מצברי פריקה עמוקה הרלוונטיים עבור קלנועיות, אין ספק שכדאי לבחור במצברים של יצרנית אמינה, אשר ניתן לדעת כי הם ישמשו אתכם בצורה הטובה ביותר בקלנועית ולאורך פרק זמן משמעותי. שנפ היא יצרנית ישראלית ואמינה אשר מציעה מגוון רחב של מצברי איכות לכל סוגי הרכבים, כך שניתן למעשה לרכוש מצברי שנפ לרכבים גדולים או קטנים, מצברי שנפ לאופנועים ומצברי שנפ גם עבור קלנועיות.

הבחירה במצבר של שנפ עבור הקלנועית שלכם, תבטיח שהוא יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב, שהוא ישמש אתכם בצורה תקינה וללא בעיות וכן, שתהיה אחראיות על המצבר, כך שאם יופיעו בעיות כלשהן בפרק הזמן שבו מוצעת האחראיות, יהיה לכם למי לפנות.

כאשר בוחרים ביצרנית אמינה כמו שנפ, אפשר להיות רגועים ולדעת כי מדובר על מצברים שאפשר לסמוך עליהם.

כיצד תבטיחו תוחלת חיים ארוכה למצבר של הקלנועית שלכם?

מלבד העובדה שכדאי מאוד לרכוש רק מצברים של יצרנית מוכרת, מומלצת ובעלת מוניטין דוגמת שנפ, אין ספק כי בכדי לשמור על אורך החיים של המצבר, יש להקפיד על כמה דברים חשובים:

ראשית כל, לא כדאי להגיע למצב שבו המצבר מתרוקן לחלוטין ויש לדאוג להטעין אותו בזמן ולתכנו את הנסיעות בקלנועית בהתאם לפרק הזמן שבו הטענתם את המצבר.

שנית, כדאי מאוד לבדוק לפחות אחת לחודש את גובה הנוזלים בתא המילוי ובמידה שחסר נוזלים כדאי מאוד להוסיף מים מזוקקים עד לגובה אשר מסומן בתא.

יש לוודא כי כלל הכבלים והחיבורים מהודקים בצורה הטובה ביותר

חשוב לזכור כי בשל העובדה שהמצבר מכיל חומצה, כאשר מטפלים בו יש לעשות זאת בצורה זהירה וכדאי שאנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים יבצעו את העבודה.

היכן ניתן לרכוש מצבר שנפ לקלנועית?

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות מצברי שנפ למכירה. יחד עם זאת, בכדי לקבל את השירות הטוב ביותר וכן, בכדי שאנשי מקצוע מנוסים בתחום יסייעו לכם בבחירת המצבר המדויק לקלנועית שלכם ובהתקנתו, יש לבחור בחברה אמינה, אשר מציעה מצברים של יצרניות מובילות לקלנועיות ולכלי רכב בכלל, לרבות מצברים של שנפ. הבחירה בחברה אמינה תבטיח כי אתם רוכשים מצבר איכותי ותואם לצרכים שלכם.

אם אתם מחפשים מצבר שנפ לקלנועית שלכם, מומלץ שתבחרו מצבר מסוג שנפ באתר IDM

להזמנת מצבר מומלץ לקלנועית בקרו באתר IDM מצברים

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!