כל מה שצריך להכיר בביטוח נסיעות לחול לנכים

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

בשורות הבאות, נעבור על כל מה שצריך לדעת בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל לנכים, כולל טיפים לרכישת ביטוח הנסיעות המתאים לסוג הטיול וסוג המצב הרפואי שלכם – המשיכו לקרוא.

כמה מילים על טיול בחו"ל לבעלי מוגבלויות תנועה

הוא אמנם מלווה באתגרים, אין ספק בכלל, אבל טיול בחו"ל יכול להיות חוויה מדהימה עבור אנשים עם מוגבלויות תנועה פיזיות שונות. עם התכנון וההכנה הנכונים, תוכלו ליהנות מהנסיעה שלכם בבטחה ובנוחות בדיוק כמו אנשים ללא מוגבלויות פיזיות. בראש ובראשונה, ביטוח נסיעות לחו"ל לנכים ובעלי מוגבלויות הינו מצרך חובה. אגב, בדיוק כשם שכל אדם אחר טס לחו"ל צריך לרכוש ביטוח זה. עם זאת, חשוב לדעת כי ביטוחי נסיעות אלו עשויים לכלול כיסויים מיוחדים למיניהם, שבדרך כלל מתאימים לצרכים של אנשים עם מוגבלויות.

כיסויים מיוחדים בביטוח נסיעות לנכים

אם אתם מעוניינים לטוס לחו"ל ואתם מוגדרים בתור נכים ו\או בעלי מוגבלויות, ישנם כמה סוגי ביטוח נסיעות לנכים שעשויים להיות רלוונטיים עבורכם, כלומר כמה סוגי כיסויים. עם הכיסויים הבאים תוכלו לטייל בבטחה ועם שקט נפשי:

  • הטסה לישראל: כיסוי זה כולל את ההוצאות להטסת האדם המבוטח לבית חולים בארץ במקרה של אירוע חירום.
  • סיוע לנכים: כיסוי זה בד"כ כולל סיוע בהתאמה של בחירת המושב במטוס, סיוע בעלייה למטוס ובכלל הסידורים בנתב"ג, התאמת מלון לצרכים מיוחדים ועוד.
  • תרופות והליכים רפואיים: כיסוי זה כולל מתן תרופות במרשם בחו"ל, כולל הליכים רפואיים מסוגים שונים בהתאם למצב הרפואי של המבוטח\ת.

יש לציין ולהדגיש, כל חברת ביטוח מספקת גובה כיסוי שונה. בעוד שחלק מהחברות מספקות גובה כיסוי עד 3 ואפילו 5 מיליון ₪, חברות אחרות פועלות בצורה שונה. לכן, חשוב לערוך השוואת חברות ביטוח וכן השוואת גובה כיסוי רפואי.

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל לנכים?

כאשר מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לנכים, חשוב לקחת בחשבון לא רק את הצרכים הספציפיים שלכם, אלא גם את הצרכים הפוטנציאליים במהלך הנסיעה. לכן, הנה 3 דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי מוגבלויות ולנכים:

  • היקף הכיסוי: כפי שציינו כאן לעיל, בדקו את היקף הכיסוי של הביטוח, כולל את ההוצאות הרפואיות, ההטסה חזרה לישראל במקרה הצורך וכו'.
  • תנאי הביטוח: זכרו כי כל חברת ביטוח מתנה את הכיסויים שלה בתנאים שונים, ככה שחשוב לבדוק מראש במה כרוכה הפוליסה ומהם התנאים הכלולים בה.
  • עלות הביטוח: בעוד שביטוחים סטנדרטיים עולים כמה עשרות שקלים ליום, ביטוחי נכים לחו"ל הם יקרים יותר. לכן, בדקו מראש את עלות הביטוח באמצעות השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל לנכים.

בסיכומו של דבר, אם אינכם בטוחים בסוג הביטוח הנדרש לכם בחו"ל, חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל. כך תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם ממקור בטוח.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!