דע את זכויותיך

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

אני כותבת מאמר זה בתור הורה לילד נכה. ברבות השנים יצא לנו לשמוע על זכויות שונות המגיעות לנו וזאת בלי שידענו על כך ובלי שאף אחד דאג לדווח לנו על כך. כי בכל מה שקשור לזכויות המגיעות להורים לילד נכה אין ממש הדרכה ואין מי שמחפש לדווח על כך לנו ההורים.

אנחנו מוצאים את עצמינו נאלצים להתמודד עם הרבה מאוד הוצאות ועם עלויות שונות ומשונות בגלל הטיפול בילד. זה כולל תרופות רבות שהוא נוטל באופן קבוע, זה כולל מוניות כדי להגיע אתו ממקום למקום כמו נסיעות לקופת חולים או אפילו סתם יציאה תמימה לקניות. כל יציאה מחייבת שימוש בתחבורה מהבית עד למקום הספציפי כי לילד אין יכולת וסבלנות לשבת בתחבורה הציבורית.

כך גם יש את ההוצאות הרבות עבור מוצרים שונים שמתקלקלים הרבה יותר מהר כאשר הם נמצאים בשימוש שלו. הבלאי של כל מוצר מחייב כל הזמן הוצאות על תיקונים ובמקרים רבים גם קניה מחדש. זה כולל מוצרים יקרים מאוד כמו מחשבים, רהיטים שהוא גורר, מפיל עם או בלי כוונה (בשל התקפי זעם שהם ממש לא נדירים אצלו) ועוד ועוד.

אין מי שמשלם לנו על כך, אך לכל הפחות יש את הזכויות השונות שעשויות להקל במעט על המעמסה ואת זה אנחנו רואים לנכון לעשות כאן באתר שלנו. ליידע גם אתכם ההורים.

 

מכירים בהורים הנכים ובהוצאות שלהם

יש בהחלט אפשרות ליהנות מהנחות שונות ומזכאות בתשלומים שונים לרשויות כאשר מדובר בילד נכה הגדל בבית.

זה כולל הנחה בתשלומי החשמל, זה כולל גם הנחה בתקשורת וכמובן שיש את קצבת הנכות ואת קצבת הניידות אשר להם עשוי הילד הנכה להיות זכאי. חשוב לזכור כי אף אחד לא ירדוף אחריכם עם הזכויות ועם ההחזרים או ההנחות המגיעות לכם. אם לא תעבדו עליהם, לא תטרחו להגיש את הבקשות המתאימות, אתם תמצאו את עצמכם מפסידים את כל מה שמגיע לכם על פי חוק.

 

נעזרים באנשי מקצוע

אז כאן בדיוק המקום לפנות אל אנשי מקצוע כדי שאלו ידריכו, ינווטו, ימליצו ויכוונו אתכם בדרך הנכונה ובמסלול הנכון כדי שתקבלו את כל מה שאכן מגיע לכם על פי חוק.

ממש כמו שאתם לא תלכו להתמודד בנושאים משפטיים סבוכים כמו למשל פשיטת רגל או חדלות פירעון, מבלי להיוועץ באיש מקצוע לפחות בדרגת עורך דין חדלות פירעון, כך גם אין הרבה סיכויים ליהנות מכל ההטבות ומכל הזכויות מבלי לשבת עם יועץ מקצועי המכיר היטב את כל התחום הזה של זכויות האדם הנכה.

יש חברות שונות המציעות ליווי לצורך מימוש הזכויות הרפואיות המגיעות להורים לילד נכה אך לא תמיד כשאי להיעזר בהם. הם נוטלים אחוזים נכבדים מכל הישג שהם ישיגו עבורכם. מנגד יש חברות שעושות את זה בצורה הרבה יותר מתחשבת ועדינה ואת השירות שלהם כדאי לכם לבקש.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!