הגשת תביעה לנכות מעבודה

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

אדם שנפגע במהלך עבודתו עלול לסבול מפציעה בדרגות חומרה שונות. בחלק מהמקרים הפציעה בעבודה עלולה להוביל למצב של נכות מסוג כזה או אחר. באופן טבעי עליכם לדעת כי מגיע לכם פיצוי על כל תאונת עבודה, בטח אם היא הובילה לנכות. אך ישנו צורך להבין כיצד להגיש תביעה לנכות מטעם מקום העבודה. הגשת תביעה לנכות מעבודה זה לא עניין שתוכלו להקל בו ראש, לכן מוטב כי תכינו את עצמכם לכל תרחיש. כעת הגיע הזמן שתבינו מה חשוב שתדעו לפני שתגישו תביעה לנכות ממקום העבודה.

 

כל מסמך רפואי הוא קריטי

ככל הנראה קיבלתם לאורך התקופה האחרונה לא מעט מסמכים רפואיים שונים. כל מסמך רפואי הוא חשוב במיוחד על מנת לקבוע את חומרת הנכות ואת רמת הפגיעה. לפיכך יהיה עליכם לוודא כי יש ברשותכם את כל המסמכים החשובים. גם מסמכים שנראים לכם מסמכים שוליים, הם יכולים לעשות את העבודה בהקשר הזה. הגשת תביעה לנכות מעבודה ללא מסמכים תהיה הרבה פחות יעילה, וחשוב שתהיו מודעים לכך.

 

התייעצות מקדימה עם עורך דין

יש כאלה שאינם שוקלים הגשת תביעה לנכות מעבודה בגלל היעדר ידע. אם יש לכם ספקות שונות לגבי הכדאיות של המהלך, אנו מציעים לכם לפנות לעורך דין מנוסה. עורך דין שמתעסק עם תאונות בעבודה יסביר לכם בדיוק מהן הזכויות שמגיעות לכם. מאוד יכול היות כי תגלו שמגיע לכם הרבה יותר ממה שאתם דמיינתם לעצמכם. השיקום לאחר הפציעה יכול להיות ממושך, ומוטב כי תהיה לכם רשת הגנה. רשת ההגנה הזאת תגיע על ידי קבלת פיצויים מהגופים השונים.

 

הבינו לעומק את חומרת הפגיעה

עוד לפני הגשת תביעה לנכות מעבודה יהיה עליכם להבין עד כמה חמורה הפגיעה שלכם. אם אתם עדיין נמצאים בטיפולים שונים, שווה לכם לחכות עוד קצת על מנת שהתמונה כולה תתבהר. כך תהיה לכם אפשרות לדרוש בדיוק את אשר מגיע לכם, ולא תדרשו רק בערך. לצערנו לא מעט אנשים שנפצעו במקום העבודה לא מקבלים בדיוק את מה שמגיע להם. תחשבו פעמיים עד כמה אתם מבינים ומודעים לחומרת הפגיעה ולמגבלות השונות שהיא מביאה איתה. התייעצו עם רופאים מומחים על מנת שתוכלו לדרוש בדיוק את מה שמגיע לכם.

 

תחפשו עורך דין לתאונות עבודה

הגשת תביעה לנכות מעבודה היא לא עסק פשוט, בטח אם זוהי הפעם הראשונה שאתם עושים זאת. אנו מציעים לכם שלא תיקחו על עצמכם את מלוא האחריות, כי האחריות כאן גדולה במיוחד. מוטב כי תחפשו עורך דין מנוסה שיספק לכם ליווי לכל אורך הדרך, עד אשר תשיגו את מבוקשכם. הוא יהיה האדם שינהל את כל ההליכים הבירוקרטיים עבורכם, יתרה מכך הוא יעמוד עבורכם על הרגליים האחוריות. עם עורך דין מנוסה האפשרויות שעומדות לרשותכם יהיו הרבה יותר נרחבות ומגוונות.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!