נפצעתם במהלך שירותכם בצבא? המאמר הבא יסייע לכם

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

 

 

במדינת ישראל שבה השירות הצבאי הינו חובה, ברור לנו שיש גם נפגעים. הפגיעות שסופגים אנשי צבא, בין אם זה במהלך השירות הסדיר ובין אם זה במהלך שירות המילואים, יכולות להיות שונות. אדם יכול להיפגע באופן קל, בינוני או קשה. מה שבטוח זה שכל אדם שנפגע יכול להגיש תביעה. הוא יכול לפנות אל אגף השיקום באופן המקובל, להגיש תביעה ולקבל את מה שמגיע לו. אומנם זה נכון שגם אם תקבלו את כל מה שמגיע לכם עדיין יהיה עליכם להתמודד עם הפגיעה עצמה, אך אין ספק שהפיצוי והעזרה יכולים לסייע. לכן הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לפנות אל אתר זכויות אגף השיקום. שם תוכלו לקרוא על זכויות אגף השיקום, על התהליך ועל הדרך שאתם צריכים לעבור עד לקבל הפיצוי שמגיע לכם.

 

האם צריך עו"ד במקרים כאלה?

התשובה היא בפירוש כן. זה נכון שתוכלו להיכנס אל אתר זכויות אגף השיקום ולקרוא שם כל מה שתרצו. זה נכון גם שהיום האינפורמציה נמצאת בהישג יד בקלות, אך בפועל, זה לא מספיק. בכל מה שקשור לנושא מורכב כמו אגף השיקום, אנחנו רואים שיש צורך בידע נרחב ובהיכרות מעמיקה עם המערכת. לכן, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכוי שלכם למצות את אותן זכויות אגף השיקום שמגיעות לכם, עליכם לפנות לעורך דין מתאים.

 

שימו לב באיזה עו"ד אתם בוחרים – אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

כדי להבין מה מגיע לכם אתם יכולים לעשות שימוש בכלי כמו אתר זכויות אגף השיקום, אך זה לא מספיק. אתם צריכים עו"ד שיעזור לכם, אך גם זה לא מספיק. עורך הדין שלכם צריך להיות מוכשר, מקצועי ומאוד בקיא בתחום. הנושא של זכויות אגף השיקום יכול להיות מורכב מאוד ולא פשוט להתמודד מול מערכת כזאת גדולה לבד. מישהו צריך לטפל במקרה שלכם ולעזור לכם לכל אורך הדרך. לכן, בבואכם לפנות אל עו"ד שיוכל לסייע לכם, רצוי מאוד שתבדקו במי אתם בוחרים. האם עורך הדין שלכם מקצועי ומוכשר? האם הוא סייע לאנשים אחרים שהיו במצב דומה למצב שלכם? זה אומנם נכון שכל מקרה נבדק לגופו, אך עליכם לפנות לעורך דין שמעורר בכם אמון. הניסיון משחק תפקיד מאוד משמעותי במקרה הזה ולכן יש לברר את הדברים לעומק. האם מדובר על עו"ד שעוסק בתחום הספציפי של תביעות כאלה כבר הרבה שנים? אל תדחו את הדברים, העזרו בעוה"ד הנכון עוד היום ותוכלו למצות את הזכויות שלכם.

 

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!