תביעת נכות בתאונת עבודה – שלב אחר שלב

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו

או חייגו

תביעת נכות בתאונת עבודה מיועדת עבור עובדים שנפגעו בזמן העבודה. חשוב להדגיש כי תאונת עבודה מוגדרת גם בתור תאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או בדרך חזרה לבית. על פניו אותם אנשים שמגישים תביעת נכות אמורים להיות כאלה שכבר הוכרו בתוך נפגעי תאונת עבודה. לאחר שהנפגע יוכר בתור נפגע תאונת עבודה יהיה אפשר להתקדם אל עבר קביעת אחוזי הנכות. כמובן שחשוב מאוד לעשות את התהליך בצורה נכונה על מנת לקבל את הזכויות המרביות בהקשר הזה.

 

הכנה לקראת הועדה הרפואית

על מנת שיהיה ניתן לקבוע את אחוז הנכות הנפגע יהיה מחויב לעבור ועדה רפואית. תביעת נכות בתאונת עבודה ללא ועדה רפואית היא לא אפשרית, ולכן אין דרך לפסוח על העניין הזה. הועדה הרפואית היא ועדה חיצונית שעליה אחראי הביטוח הלאומי, כך שההכנה היא קצת שונה. יהיה עליכם לדעת כי אתם מגיעים לפגישה עם הועדה בצורה הכי טובה שיש כך תוכלו לדרוש את אשר מגיע לכם.

 

שיחה ראשונית עם עורך דין

על מנת שתוכלו להתכונן לקראת הגשת תביעת נכות בתאונת עבודה יהיה עליכם לפנות לעורך דין. אותו עורך דין יכול ללוות אתכם לאורך הדרך, ולכוון אתכם בדיוק אל המקום הרצוי מבחינתכם. הרי השאיפה שלכם תהיה להגיע למצב שבו תשיגו את אחוז הנכות שתואם למצב שבו אתם נמצאים. מבלי שיקבעו לכם את אחוז הנכות המתאים, לא תוכלו להשיג פיצויים וזכויות שונות שמגיעות לכם. עורך דין שמומחה בתאונות עבודה ידע בדיוק מה צריך לעשות על מנת שלא תפספסו אף פרט.

 

הגשת המסמכים הרפואיים לועדה

אחד מהשלבים החשובים ביותר יהיה השלב שבו אתם תגישו את המסמכים הרפואיים לועדה הרפואית. תביעת נכות בתאונת עבודה ללא מסמכים רפואיים לא תהיה אפשרית. הרי המסמכים הללו יהיו החותמת לכך שאתם אכן סובלים מהבעיות השונות שאותן תיארתם בעל פה. אם רופא מומחה לא יהיה מסוגל לחתום על העניין הזה, לא תהיה אפשרות להתקדם קדימה. אנו מציעים לכם לשלוח לועדה את כל המסמכים הרפואיים שיש ברשותכם. ככל שתשלחו יותר מסמכים כך תוכלו להיות בטוחים כי לא יהיו ספקות לגבי אמינות הדברים.

 

הגעה פיזית לועדה עצמה

השלב האחרון במסגרת תביעת נכות בתאונת עבודה יהיה הגעה פיזית לועדה. הועדה באופן טבעי תרצה לראות את המצב הרפואי שלכם בעצמה, כך היא תוכל לקבוע מה מגיע לכם. מוטב כי תהיו כנים מאוד ותענו על השאלות השונות בצורה הכי אמיתית שיש. זוהי הדרך הכי טובה להימנע מכל מיני תשובות לא אמינות שעלולות לגרום לועדה לפקפק באמינות שלכם. אחרי שיחה קצרה עם עורך דין תהיה לכם אפשרות להגיע מוכנים לפגישה. כמו שאתם מבינים מדובר על פגישה שיכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה.

משרד עו״ד הראל יטיב

אנו מתמקדים בסיוע לאנשים במיצוי זכויותיהם מהביטוח הלאומי. כולל ייעוץ מקצועי, סיוע במילוי טפסים וניהול הליכים מול הביטוח הלאומי. הצוות שלנו מורכב ממומחים בתחום הביטוח הלאומי, שיודעים להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות ולהביא לתוצאות מיטביות ללקוחותינו.

072-3940742
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!